girls * generation }






profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
Bulan Ramadhan
Friday 20 July 2012 | 05:22 | 0 comments

Assalammualaikum , Hii ? Dah lamanya lahai tak melawat blog ni . Kesian blog aku . Hee . Btw , esok dah puasakan ? Cepatnya lahai . Ya allah , macam tak percaya jer dah nak masuk bulan ramadhan yang ke 16 untuk aku . Terharu , happy , sedih and semua ada kat dalam hati ni . Nak tahu sebab apa ada perasaan acamni ? Meyh sini nasha ceritakan :) Haha ;
Firstly terharu sebab macam tak percaya jer nak bulan ramadhan . Cepatnya lahai masa ni . Rasa terharu pulak sebab allah still tak tarik nyawa aku and still beri aku masa sehingga lah sekarang . Thank you allah :')
Second pulak , happy ? Haa , lebih kurang macam terharulah . Hee :P
Third , Sedih ? Sebab dah dua tahun tak berbuka puasa dengan arwah tukki . Jentle terasa sangat . Tapi nak buat macam mane ? Semua mahluk allah , akan pergi dekat dia jugak . Aku pun akan pergi dekat alam ghaib satu hari nanti :') " YA ALLAH , KAU LETAKKAN LAH ROH ARWAH ATUK AKU DI TEMPATKAN ORANG YANG BERIMAN . AL-FATHIAH " . Amin :')

Harini , nasha nak mintak maaf dengan penuh iklhas if nasha ada buat silap or terkasar bahasa . Tak kira lah if kenal nasha or tak , nasha still nak say sorry . Maafkan nasha :'( Btw , selamat berpuasa :') Puasa penuh k ? Iloveyou :'*