girls * generation }






profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
Happy anniversary for 6 month biy.
Wednesday 16 May 2012 | 23:06 | 0 comments

Kay , sekejap jer rasa couple dengan mukmin ni.Tahu-tahu dah 6 bulan. Waohhh! :O haha,kay aku bajak -.- Semalam 16 May 2012 tarikh genap 6 bulan aku dengan mukmin. Tapi kitaorang tak dapat jumpa sebab dua-dua busy dengan exam. So kitaorang plan tukar password facebook each other. So aku bagi password aku kat dia and dia kasi password dia kat aku. Ahmaklumlah, biy kita ni kuat jelous sesangat . That why if korang IM,tidak dilayan kecuali perempuan. Tapi aku tak kesah pun. Bak kata orang, cemburu tu tandanya sayang. Selama aku couple dengan dia, aku banyak belajar benda yang aku takboleh buat. Aku start percaya boyfriend aku balik tanpa ragu-ragu and aku dapat kawal ego aku ni. Aku berubah semua sebab dia. Dia tempat aku nak bergaduh, luahkan something, tempat aku nak bergelak. Aku sayang sesangat kat dia :')
Semalam ada pergaduhan yang hampir buat relay kitaorang jadi rosak. Then, slow talk punya slow talk. Akhirnya okay.
• biy, i sayang you and percaya you. Banyak benda dah kita lalui dengan dugaan. I harap sangat relay i dengan you adalah terakhir. I taknak sebab orang lain kita break up. Iloveyoubiy. Thanks for spending time with me. I will never let you go. I hope ou relationship longlasting . You are my everything. Happy anniversary for six month biy :') <3