girls * generation }






profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
Maafkan i sayang :'(
Friday 25 May 2012 | 05:15 | 0 comments

Hiii :')
Actually aku nak story apa yang dah berlaku dengan relay aku akhir-akhir ni . Hm , aku dengan yun tak habis-habis gaduh . Pegaduhannya pulak selalunya pasal persalahfahaman  jer wei . maksud aku orang ketiga . Hm , ya allah wei .. Pergaduhan ni selalu hampir buat kitaorang pisah and gaduh besar . Kay aku jujur , yun adalah seorang yang kuat jelous sesangat and aku pulak seorang perempuan yang terlalu tinggi ego dia . Aku kejamkan ? hm , kadang-kadang aku tak faham acamne dia boleh tahan perangai perempuan macam aku ni :'( . Setiap kali dia nak luah perasaan dia , pasal apa yang dia rasa tentang aku ( means jelous ) aku akan rasa macam dia tak percaya aku and aku rasa dia tuduh aku . Aku tak pernah nak faham dia time aku tengah marah . Aku terlalu ikutkan sangat ego aku ni . Aku benci perangai ego aku yang tinggi ni . Tapi even macam , aku try nak berubah wei . Aku try :') dalam masa yang sama , aku tahu macam mane perasaam dia time tu . hm , dia seorang lelaki yang sentiasa sabar dengan perangai aku . Kadang-kadang aku rasa takut . Aku takut sabar dia kat aku hilang and dah berhenti . Aku sayang sangat kat dia . Tuhan jer tahu macam mane perasaan aku ni .

* SAYANG , MAAFKAN BIY . I TAHU I SALAH . I TAK RETI PUJUK YOU . I BUKAN PEREMPUAN YANG BAIK UNTUK YOU , TAPI I TRY JADI SEORANG YANG LEBIH BAIK UNTUK YOU SAYANG . I SAYANG YOU SESANGAT AMEERUL MUKMIN BIN ZAILAN . MUAHHHH :'* <3