girls * generation }






profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
Sayang :')
Monday 11 June 2012 | 04:22 | 0 comments

Biy , beberapa harini kita tak habis-habis gaduhkan :')  Jentle i takut doh sayang .
Pergaduhan yang tak habis-habis yang boleh merosakan relationship kita ni . You , i sayang you sesangat .
Kalau kita ada jodoh lagi , 16 June 2012 ni kita dah masuk 7 bulan kan sayang :') Cepatnya lahai masa ni kan sayang ? Macam tak percaya jer yang i  still ada seoang lelaki yang tahan dengan perangai i and terlalu sabar . Sumpah biy , i terasa bertuah and terlalu bersyukur jumpa you . And bukan setakat jumpa malah allah bagi you jadi seorang teman istimewa untuk i sayang . Terima kasih ya allah , aku terlalu bahagia sampai taktahu macam mane nak cakap . Aku dah lame tak rasa happy macam ni . Akhir-akhir ni aku selalu gaduh dengan dia . Tapi yang peliknya , even dia marah or mengamuk macam mane pun . Dia tetap panggil aku " sayang " . Tak pernah aku dengar dia marah aku dengan panggil nama aku or perkataan teruk . Sedangkan aku ?  hm :'(
Biy , you tahu sebab apa i sayang sangat kat you ? Sebab selama i couple , setiap kali i jumpa lelaki baik ,  i tak pernah appriacted lelaki tu then if jumpa lelaki yang suka game i , i pulak yang appriacted dia . Tak pernah pun nak sama . Tapi i rasa relationship ni kita appriacted each other kan ? I percaya you sayang i . I percaya you biy . I love you so much ameerul mukmin . Muahhhhhh :'* Thanks for everything :')