girls * generation }






profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
Futsal :')
Saturday 26 May 2012 | 00:49 | 0 comments

Assalammualaikum,
Kay harini aku nak story apa yang dah berlaku antara aku and mukmin. Sebelum hari time kitaorang main futsal, means hari khamis aku gaduh dengan dia pasal AI. Haih, mambye memang salah aku sebab aku pergi layan dia kat im time dia mintak couple dengan aku. Hm, lelaki mane tak sakit hati if tertiba online kan gf dia punya facebook tertiba baca tu semua . Even story laoma pun. Pasal aku dengan AI tu time bulan januari. Even dah lama punya story tapi tu memang salah aku. " Sumpah biy, even i layan dia tapi i takpernah terfikir pun nak menduakan you. Selama i couple dengan you, i takpernah curang or ada scandal pun . Pleaselah percaya i ;'/ " . Lepas gaaduh punya gaduh sampai hampir break akhirnya kitaorang okay :') alhamdulillah.
Then esoknya kitaorang janji nak jumpa kat arena telok gadong. Dalam pukul 3 lebih kitaorang jumpa kat situ. Mukmin datang awal sikit and aku lambat sebab poksu aku lambat ambik aku. Hm, tapi takpelah. Janji sampai. Disebabkan aku terlalu rindukan dia, so aku agak excited nak jumpa dia. Time nak jumpa dia tu aku tengok dia macam lain macam jer. Aku rasa macam dia tak suka aku and marah aku. Hm, tapi aku try thinks positive. Malas nak fikir bukan-bukan. So aku layan lah dia macam biasa. Lepastu dalam pukul 4 kitaorang start main futsal sampai lah pukul 6 petang. Time tengah main mukmin tak habis-habis kerek dengan aku. Jentle time tu aku terus takde mood tapi try senyum. Tengah-tengah main tertiba kaki ibu jari belah kanan rasa sakit. Rasa sakit gila kot. Then aku duduklah. Aku bukak kasut aku, rupa-rupanya kuku aku patah, . Mukmin suruh jangan main futsal lagi tapi disebabkan aku marahkan mukmin and geram sangat dengan perangai dia. Aku saje jer nak main futsal lagi . Saje jer nak sakitkan hati mukmin. Aku sanggup main futsal dengan kaki ayam. Lepas dah habis main futsal aku duduk. Aku tengok mukmin tak berhenti-henti main. Aku tengok jer perangai dia. Aku pelik gila dengan perangai dia. Dia nak tengok muka aku pun taknak. Sedih wei :'( . Hm, lepas member dia dah balik, aku terus pergi kat dia. Aku tanyalah lah :
Me : you taknak layan i ker?
Him : naklah
Me : then asal layan i macam ni.
Him : mane adalah, i takde mood.
Then aku diam. Then tertiba die cucuk pinggang aku aku. Aku padanglah dia. Then dia pegang tangan aku. Ya allah, actually aku sebak kot tapi cover. Aku suruh member aku snap gambar aku and dia. Then tengah syok snap tertiba dalam pukul 7:30 poksu aku datang. Alahai time tu rasa macam taknak balik jer. Tapi nak buat macam mane. Aku terpaksa balik.
Dah sampai rumah, aku tunggu call dari mukmin then lama sikit tu mukmin call aku. Ya allah wei. Happynya lah aku :') tapi malangnya happy tu sekejap jer. Rupa-rupanya selama dia layan aku tah pape kat futsal tu, rupa-rupany dia still marah aku pasal laki tu. Then malam tu memang malam yang hampir kitaorang nak break. Kitaorang gaduh sampai tertidur.
Then time pagi tadi, mukmin call.
Him : nasha, i rindu you.
Me : huh? I rindu you jugak :')
Him : sayang, sorry pasal semalam . I mimpi pasal you. I mimpi macam you ada kat sebelah i and i cium you.
aku tertiba rasa sayang sangat kat dia even dia cakap time malam pergaduhan tu perasaan dia kat aku dah hilang. Tapi takpe, aku happy dia still sabar dengan perangai aku :') thank you so much mukmin. Iloveyousomuch :")
 I SAYANG YOU AMEERUL MUKMIN :')






Nm