girls * generation }






profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
Times Square
Friday 1 June 2012 | 04:44 | 0 comments

Hii , harini aku nak story pasal hari rabu haritu . Aku hang ts dengan mukmin and efa . Aku gerak awal kot dari rumah . Hah , nak tahu pukul berapa ? Haha , pukul 8 pagi aku bangun and 8.30 a.m mama hantar kat giant then gerak sesama dengan efa nak teksi pergi ktm klang .
Then sampai sane aku and efa beli ticket ke kl sentrel . Tapi kitaorang tak gerak kl sentral terus . Kitaorang singgah bukit badak sebab nak tunggu mukmin . Tengah-tengah tunggu sekali hujan bukan main lebat . ambut efa daripada clur terus jadi straight balik and rambut aku pulak basah . Satu jam tunggu mukmin . Haha , banyak benda aku buat dengan efa kat situ . Sejuk wei . Dahlah takboleh duduk sebab kerusi basah . Aku dengan efa siap menyanyi , bergosip , gelak macam orang gila , main hujan . Haha , yerlah . Time pagikan mane ada ramai orang . So buat macam tempay sendiri punya lah kan ? Hee
Then tunggu punya tunggu dalam pukul 10 baru mukmin sampai . Dari jauh boleh nampak dia jalan cepat-cepat . haha , tahu pun takut :p Lepastu dia pergi kat kitaorang . Tersengih-sengih . Elok-elok nak membebel terus tak jadi . Comel sangat lah muka biy titew ni . Hee . Lepastu mukmin terus beli ticket . Dalan berapa minit keretapi sampai . Mukmin membebel suruh turun subang dulu suruh beli roti sebab dia tengok muka aku pucat kelaparan . Sebenarnya muka aku pucat sebab sejuk . Risau jugak dia . Hee . Lepastu sampai kl sentrel kitaorang pergi breakfast dulu then lalalala ( malas nak story ) Terus gerak monorel . Sebelum tu kitaorang breakfast kedai mamak . Aku makan manggi sup and efa manggi goreng . Mukmin takmakan sebab diet :p Haha , taklah . Dia kenyang lagi . Aku dengan mukmin tak habis-habis gaduh . Haha , gaduh gedik jer lah . Lepastu dah makan semua pergi ts .
Berlaku cerita dalam game . Haha , bongok doh mukmin . Dia ajak aku main semua permainan . Start main game mula-mula aku dah start pening . Efa taknak main . Haha , dia takut . Semua benda aku main game . Game berpusing kepala pun aku main . Haha , sampai termuntah doh aku . Efa main rolle coaster pun kena paksa dengan mukmin . Kalau tak , tu pun dia taknak main . Haha , lepastu ktaorang main game budak-budak punya. Haha , snap gambar semua bagai .
Pukul 3 lebih kitaorang keluar jumpa member mukmin . Lepak punya lepak sampai lah kemalam . Time nak balik tu , mukmin ada luah something kat tepi jalan . Aku happy and terharu apa dia cakap tu . Hah ? nak tahu apa dia cakap ? Takpayah tahu lah . Biar aku and dia jer yang tahu :p Mukmin time tu tak letih-letih doh . Menyanyi and kacau orang jer kerja dia . Haha , seriously time tu aku happy gila time tu . Thank you biy . Actually aku malas nak story tapi time boringkan . Story jerrlah . Sorry :) Btw , thanks sebab baca .